Wysyłka i zwroty

Na tej stronie znajdziesz wszystkie informacje odnośnie wysyłki i zwrotów.

 
 Jaką formę dostawy wybrać?
 
1. Odbiór osobisty : ta forma jest darmowa, jeśli mieszkasz w miejscowości w której mamy magazyn (sprawdź zakładkę kontakt) to możesz podejść osobiście i bez dodatkowej opłaty odebrać swoje zamówienie po uprzednim umówieniu się, najlepiej telefonicznie.
 
2. Paczkomaty firmy Inpost – jest to bardzo wygodna i popularna w ostatnim czasie forma dostawy, wybierasz paczkomat blisko swojego miejsca zamieszkania i odbierasz ze specjalnym kodem odbioru, bądź kodem QR na telefonie lub po prostu przez aplikację Inposta. Jest to na tyle wygodna metoda, że nie musisz czekać na kuriera, ani nie musi on zostawiać paczki u sąsiada, jest też ciut tańsza od tradycyjnego kuriera, odbierasz kiedy chcesz i gdzie chcesz. Koszt wysyłki paczkomatem to 11.99 zł.
 
3. Kurier DPD – jest to firma z bardzo dużym doświadczeniem, która działa chyba na terenie całej Europy, możesz za jej pośrednictwem zamawiać nawet duże paczki, również za granicę do krajów, które wymieniliśmy w zakładce zamówienie, otrzymujesz numer listu przewozowego, który możesz śledzić na oficjalnej stronie DPD w swoim kraju, często również firma wysyła emaila bądź też smsa na numer telefonu, który podasz w zamówieniu, wraz z datą i godziną, kiedy możesz spodziewać się kuriera, jeśli nie będzie Cię wtedy w domu możesz powiadomić sąsiada, kogoś z rodziny bądź przekierować paczkę na adres pod którym będziesz się znajdować, na przykład do pracy. Możesz zamówić kuriera po opłaceniu wcześniejszym zamówienia wraz z dostawą, bądź też zamówić nasze produkty za pobraniem – pamiętaj, aby mieć możliwie jak najbardziej wyliczoną sumę, aby umożliwić kurierowi wydanie reszty oraz dalszą pracę, mnóstwo odbiorców czeka na swoje paczki i na pewno nie mogą sobie pozwolić na zbyt duże opóźnienia, tym bardziej przed świętami. Koszt przesyłki DPD to  14zł, a za pobraniem 20zł. 
 
 
 Zwroty – czyli to co wszyscy najmniej lubimy, nasz sklep daje na to ustawowe 14 dni, jeśli chcesz zwrócić towar bez podania przyczyny, na przykład Ci się nie podoba, przyszedł zły rozmiar lub był to nieudany prezent możesz do nas odesłać towar. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. W tym celu pobierz z internetu przykładowy protokół zwrotu towaru przez klienta, uzupełnij o ważne dane, tj. numer konta z którego była dokonana wpłata, dane osoby zamawiającej, przyczyna lub brak przyczyny zwrotu, swoje uwagi oraz co najważniejsze – PARAGON LUB FAKTURĘ za zakupione towary. Można też u nas wymienić towar na inny, w tym celu prosimy o kontakt najlepiej, aby wymienić towar na inny prosimy o zamówienie i opłacenie nowego towaru oraz odesłanie starego zamówienia jako zwrot wraz z dopełnieniem wszystkiego jak wyżej. Mamy jednak nadzieję, iż będziecie zadowoleni z zakupów i nie będziecie musieli korzystać z tej opcji. W razie problemów z zamówieniem, błędami technicznymi prosimy o kontakt.